vineri, 7 iunie 2013

04.p 919 VHP I 1 Fol. XXIIb Mal. cap 2,v2-4 (150 DPI)


04.p 919 VHP I 1 Fol. XXIIb Mal. cap 2,v2-4 (150 DPI)





2ἐὰν μ κοσητε κα ἐὰν μ θσθε ες τν καρδαν μν το δοναι δξαν τ νματ μου λγει κριος παντοκρτωρ κα ξαποστελ φ' μς τν κατραν κα πικαταρσομαι τν ελογαν μν κα καταρσομαι ατν κα διασκεδσω τν ελογαν μν κα οκ σται ν μν τι μες ο τθεσθε ες τν καρδαν μν

2 Dacă nu veți asculta, dacă nu vă veți pune inima ca să dați slavă Numelui Meu, zice Domnul oștirilor, voi arunca în voi blestemul, și voi blestema binecuvântările voastre; da, le-am și blestemat, pentru că n-aveți pe inimă porunca Mea.
3δο γ φορζω μν τν μον κα σκορπι νυστρον π τ πρσωπα μν νυστρον ορτν μν κα λμψομαι μς ες τ ατ

3Iată, vă voi nimici sămânța, și vă voi arunca bălega în față, bleaga vitelor pe care le jertfiți, şi veți fi luați împreună cu ele.
4κα πιγνσεσθε διτι γ ξαπσταλκα πρς μς τν ντολν τατην το εναι τν διαθκην μου πρς τος λευτας λγει κριος παντοκρτωρ

4Veţi ști atunci că Eu v-am dat porunca aceasta, pentru ca legământul Meu cu Levi să rămână în picioare, zice Domnul oștirilor.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu