vineri, 7 iunie 2013

12.p 919 VHP I 1 Fol. XXVIb Mal cap 3, v 13-16 (150 DPI)



12.p 919 VHP I 1 Fol. XXVIb Mal cap 3, v 13-16 (150 DPI)




13βαρνατε π' μ τος λγους μν λγει κριος κα επατε ν τνι κατελαλσαμεν κατ σο

13,Cuvintele voastre sunt aspre împotriva Mea, zice Domnul. Şi mai întrebați: ,Ce-am spus noi împotriva Ta?``
14επατε μταιος δουλεων θε κα τ πλον τι φυλξαμεν τ φυλγματα ατο κα διτι πορεθημεν κται πρ προσπου κυρου παντοκρτορος

14,,Ați zis: ,Degeaba slujim lui Dumnezeu; şi ce am câștigat dacă am păzit poruncile Lui, şi am umblat triști înaintea Domnului oștirilor?
15κα νν μες μακαρζομεν λλοτρους κα νοικοδομονται πντες ποιοντες νομα κα ντστησαν θε κα σθησαν

15 Acum fericim pe cei trufași; da, celor răi le merge bine; da, ei ispitesc pe Dumnezeu, şi scapă!`` -Nu pățesc nimic!
16τατα κατελλησαν ο φοβομενοι τν κριον καστος πρς τν πλησον ατο κα προσσχεν κριος κα εσκουσεν κα γραψεν βιβλον μνημοσνου νπιον ατο τος φοβουμνοις τν κριον κα ελαβουμνοις τ νομα ατο

16Atunci și cei ce se tem de Domnul au vorbit adesea unul cu altul; Domnul a luat aminte la lucrul acesta, și a ascultat; și o carte de aducere aminte a fost scrisă înaintea Lui, pentru cei ce se tem de Domnul, şi cinstesc Numele Lui.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu